Vind uw wijn

Daarom bestelt u bij ons

  • Exclusieve wijnen
  • Betrouwbare kwaliteit
  • Veilig betalen
  • Ook voor horeca

Klantenservice

Onze vermelding op sys.keurmerk.info

Wijn bestellen bij The Wine Connection

The Wine Connection heeft een verfijnde wijnselectie met zeer unieke wijnen van wijnhuizen die internationaal hoog aangeschreven staan maar die in Nederland nog niet wijdverspreid zijn en u soms zelfs alleen in onze webshop kunt vinden. 

Valt u als wijnliefhebber voor deze bijzondere Italiaanse wijnen, dan kunt u deze met één muisklik aan uw winkelwagentje toevoegen. Bij elke wijn die u er bij uitkiest ontvangt u een duidelijk overzicht. Als u klaar bent met winkelen klikt u op de "volgende stap" button en kunt u in een paar eenvoudige stappen uw bestelling afronden.

Bestellen

1. Registreren, inloggen of bestellen als gast?

Als u voor het eerst een bestelling bij The Wine Connection plaatst, dan kunt u kiezen voor een registratie met of zonder account. Maakt u een account aan dan blijven uw gegevens bewaard voor een volgende keer. Maakt u liever geen account aan dan kunt u uw bestelling plaatsen als gast van The Wine Connection en klikt u op "bestellen zonder account".

2. Klantgegevens/Factuuradres

Standaard is het factuuradres gelijk aan het verzendadres. Als het factuuradres afwijkt van het bezorgadres kunt u op "wijzig gegevens" klikken en uw gegevens aanpassen. Bij het invullen van de klantgegevens kunt u een keuze maken tussen Nederland en België. 

3. Betaling en verzending

Bij The Wine Connection kunt u kiezen uit verschillende betaalmethoden. U kunt via iDEAL, Bancontact, vooruitbetaling, de creditcards Mastercard, Maestro, VISA en V-Pay en onder rembours betalen. Verderop staan de verschillende betaalmethoden nader beschreven.

De factuur en het e-mailverkeer verloopt altijd via het factuuradres en bijbehorende e-mail. De pakbon (zonder prijzen) wordt alleen maar toegevoegd aan de verzending dus aan de verzending voegen wij geen factuur toe. Moet er nog een bericht worden meegegeven dan kunt u dat aangeven in het hokje "Opmerkingen" en wij zullen dit op een kaartje uitprinten en aan de wijnen toevoegen. Ook overige speciale wensen kunt u hierin aangeven. 

4. Overzicht van de bestelling/Afronden

Heeft u alle voorgaande stappen doorlopen? Dan treft u tot slot een overzicht aan van de door u gekochte wijnen en gemaakte keuzes voor betaling en verzending. Als u op de button "kopen" klikt gaat u naar de door u gekozen betaalomgeving en kunt u de bestelling afrekenen.

5. Problemen bij de bestelling?

Als u ergens in het bestelproces tegen een probleem aanloopt kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via telefoonnummer +31 (0)26 3883687 (op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur).

6. Telefonisch bestellen of bestellen via het contactformulier?

Als u liever telefonisch bestelt dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Voor wijnadvies en sales kunt u Walter Cras bereiken op telefoonnummer + 31 (0)6 28 64 72 53. Daarnaast kunt u te allen tijde ook uw bestelling via het contactformulier doorgeven.

Uw bestelling wordt binnen 1 - 3 werkdagen in een stevige verpakking bezorgd.

Verzendkosten voor onze klanten uit Nederland

Wij leveren in heel Nederland en het is kosteloos vanaf een factuurbedrag van € 120,00.

Voor bestellingen tot € 120,00 brengen wij € 5,95 in rekening voor orderverwerking en verzending.

Verzendkosten voor onze klanten uit België en Duitsland

Voor onze Belgische en Duitse klanten vragen wij een geringe bijdrage voor de kosten van verzending. Voor bestellingen tot € 120,00 brengen wij € 7,95 in rekening voor orderverwerking en verzending en vanaf een factuurbedrag vanaf € 120,00 geldt een verzendtarief van € 5,95. Deze verzendkosten gelden voor heel België en Duitsland.

Betaling

Bij The Wine Connection kunt u op de volgende manieren betalen:

iDEAL

Betaal uw bestelling in uw eigen vertrouwde omgeving van Internet Bankieren via iDEAL. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Bancontact

Onze Belgische klanten kunnen in hun eigen vertrouwde bankomgeving via Bancontact betalen. Hieraan zijn geen kosten verbonden.

Vooruitbetaling

Als u kiest voor vooruitbetaling dient u het totaalbedrag dat vermeld staat in de bevestiging (die u per e-mail wordt toegestuurd) over  te maken op ons rekeningnummer. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, verwerken wij uw order. Voor deze betaalwijze brengen wij geen kosten in rekening. Het factuurbedrag bij vooruitbetaling graag overmaken aan:

The Wine Connection

Ploeg 1

6852 NG  HUISSEN

IBAN: NL15 INGB 0007 681568

BIC: INGBNL2A

Creditcard: Visa, Mastercard, Maestro en V Pay

U kunt met de hierboven genoemde creditcards betalen door bij het afrekenen te kiezen voor de optie creditcard. Wij berekenen geen kosten voor deze betaalmethode.

Rembours/achteraf betalen

Bij een rembourszending betaalt u het factuurbedrag achteraf  aan de postbode die het pakket komt brengen. Indien u niet thuis bent dan, dan wordt het pakket op een ander moment nogmaals aangeboden. Als het dan nog niet gelukt is kunt u tot twee weken daarna het pakket ophalen en betalen bij een Post-NL locatie bij u in de buurt. Via een track&trace link wordt u op de hoogte gehouden van het bezorgmoment. Wij brengen extra kosten in rekening voor deze betaalmethode. Vanwege de hoge kosten geldt hiervoor een toeslag van € 19,95.

Alle prijzen die worden getoond op onze website zijn inclusief de wettelijke 21% BTW.

Bezorgen wijn

Voor het bezorgen van uw bestelling maken wij gebruik van de service van PostNL/Flespakket, een bedrijf dat gespecialiseerd is in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een stevige verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoer van wijnflessen.De verzendingen zijn verzekerd. Mocht er tijdens het transport onverhoopt toch breuk zijn ontstaan aan uw flessen, laat het ons dan binnen 24 uur weten via het contactformulier van de Klantenservice en dan zorgen wij voor een passende oplossing.

Uw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen bezorgd, ook op zaterdag. Dit geldt ook voor onze klanten uit België.

U kunt kiezen uit verschillende bezorgmogelijkheden:

Thuis of bij een PostNL afhaalpunt laten bezorgen, waarbij u via een track&trace link bericht krijgt van onze bezorgdienst PostNL welke dag en dagdeel het pakket geleverd wordt. Als PostNL het pakket op dat moment niet bij u of uw buren kan afleveren, krijgt u een briefje in de brievenbus en waarmee u voor 22.00 uur een nieuwe dag en dagdeel digitaal kunt doorgeven. Laat u niets weten dan wordt het pakket de volgende dag standaard nogmaals bij u of uw buren aangeboden. Lukt het PostNL dan nog niet om het pakket af te leveren dan wordt het pakket naar een PostNL afhaalpunt gebracht en ontvangt u een notificatie waar u het pakket op kunt halen. Het pakket moet binnen 14 dagen opgehaald worden. Zo niet dan wordt het pakket retour gezonden naar The Wine Connection.

Wilt u liever niet dat uw pakket bij uw afwezigheid bij de buren wordt afgeleverd dan kunt u dit tijdens het bestelproces aangeven bij het vakje "Opmerkingen". In dit vakje kunt u ook aangeven bij welk PostNL afhaalpunt u het liefst het pakket wilt ophalen.

Het is voor onze klanten uit Nederland ook mogelijk dat u zelf al vóór de bezorging aangeeft waar en wanneer u het pakket wilt ontvangen. Ideaal voor degenen met een drukke agenda. U kunt uw zending volgen via de track&trace link die u na uw bestelling ontvangt. Het kan zijn dat er op het moment dat u de link ontvangt nog geen informatie beschikbaar is. De informatie wordt meestal in de avond voor het eerst zichtbaar. Op dat moment kunt u ook nog het bezorgmoment wijzigen tot 06.00 uur op de dag van bezorgen. 

Bezorging op zaterdag is zonder extra kosten.

Retourneren

U heeft het recht om tot 14 dagen na ontvangst door u of een door u aangewezen derde, zonder opgave van reden van uw aankoop af te zien door ons hiervan vooraf op de hoogte te brengen of door de wijnen binnen deze termijn met een bijgevoegde verklaring aan ons terug  te zenden. Wij verzoeken u echter vriendelijk om ons hiervan vooraf op de hoogte te brengen. Na melding van de retour heeft u 14 dagen om de wijnen retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u slechts een deel van de aankoop retourneert, worden de verzendkosten van heenzending niet gecrediteerd. De kosten van retour van uw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product voor zover mogelijk in de originele verpakking en de oorspronkelijke flessendoos danwel in een breukvrije flesverpakking aan de The Wine Connection geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht verzoeken wij u vriendelijk eerst contact met ons op te nemen via info@thewineconnection.nl. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping (PDF) om uw aankoop te herroepen, maar u bent hiertoe niet verplicht. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst  valt. Retouradres: The Wine Connection, Ploeg 1, 6852 NG  HUISSEN. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de  goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachtenprocedure

Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij The Wine Connection. Heeft u onverhoopt toch klachten dan kunt u dit bij onze Klantenservice melden:

Via het contactformulier
Via telefoonnummer: +31 (0)26 3883687

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via het e-mailadres info@thewineconnection.nl, per post of telefonisch aan de afdeling klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kwaliteitsgarantie

De wettelijk garantie is van toepassing. The Wine Connection levert u uitsluitend kwalitatief hoogwaardige wijnen. Wij staan ervoor dat de wijnen zullen voldoen aan al uw redelijke verwachtingen. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de kwaliteit, zoals bijvoorbeeld in het geval de wijn evident naar kurk smaakt, dan zullen wij samen met u tot een passende oplossing komen.

Alcohol onder de 18, natuurlijk niet!

Wij leveren geen alcoholische producten aan klanten jonger dan 18 jaar. Alhoewel wij dit moeilijk kunnen controleren, zullen wij bij het minste vermoeden van een minderjarige klant, de klant bellen om de leeftijd te verifiëren.


sitemap / contact / hoger in Google dotsolutions